Przedsiębiorca zatrudniający swoich pracowników w trybie zadaniowym, a więc ich czas pracy jest rozliczany w czasie zadań… czy tez musi prowadzić dla ich ewidencję czasu pracy?
Oczywiście, że tak! Pracodawca musi swoich pracowników rozliczać w ewidencji czasu pracy, co oznacza, że każdy pracownik musi posiadać indywidualną ewidencję. Nawet pracownik, który jest rozliczany w czasie pracy zadaniowym, musi ją posiadać. Jednakże pracownik rozliczany w trybie zadaniowym, nie musi w ewidencji rejestrować czasu pracy (godziny czasu pracy), jednakże musi mieć w niej wprowadzone inne ważne informacje, jak np. urlopy, delegacje czy nieobecności w pracy.
Dodatkowo w takiej ewidencji musi pojawić się także informacja o dobowym odpoczynku danego pracownika. Każdy z pracowników, nawet tych pracujących w czasie zadaniowym musi mieć 11 godzin czasu wolnego pomiędzy kolejnym rozpoczęciem pracy.